środa, 15 maja 2013

Przepyszne roladki drobiowe z papryką i fetą - menu 15.05.2013

Mój dzisiejszy jadłospis - 1000 kcal 

Śniadanie: chleb chrupki z serkiem i dżemem malinowym (niestety gdzieś zapodziałam zdjęcie oryginale)








II śniadanie - jogurt naturalny i banan
Po treningu taki posiłek był idealnym uzupełnieniem energii








Obiad: pulpeciki z mięsa mielonego, ryżu i kaszy gryczanej w sosie pomidorowym (wyszło mi 3 duże sztuki jednak zniknęły pod dużą ilością sosu pomidorowego) :)
Były przepyszne i po diecie ni pewno powtórzę je nie raz :)





Podwieczorek: roladka z piersi indyka z serem feta i zapiekaną papryką
Nigdy nie robiłam takich mięsnych roladek, ale ta dzisiaj wyjątkowo mi posmakowała pomimo, że była bez tłuszczu i soli :) to danie też na pewno jeszcze zrobię :)







Kolacja: serek wiejski 150g










Dzisiejsze menu było wyjątkowo pyszne i nie odczuwałam w ogóle głodu pomimo tych 1000 kcal i treningu przed południem.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany składem i gramaturą posiłków to pytajcie w komentarzach. Chętnie odpowiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)