sobota, 18 maja 2013

Męczący, bezowocny dzień, ze smutnawym wieczorem ...

Nie będę się za wiele rozpisywała dzisiaj ...
Musiałam odpuścić sobie dzisiejszy trening :( co oznacza, że nic nie przybliżyłam się dzisiaj do mojego celu czyli do szczupłej figury i mniejszego rozmiaru :(

Rano miałam wizytę w jednym z centrum medycyny estetycznej i kosmetyki profesjonalnej na zabiegu depilacji laserowej - bikini i łydki. Mimo, że ze znieczuleniem to jednak ból był znacznie odczuwalny i wróciłam do domu około 14 całkowicie obolała i wyczerpana :( a ćwiczeń nie mogłam zrobić ponieważ pot podrażniałby i tak zaczerwienioną już i lekko opuchniętą po zabiegu skórę. Na szczęście efekty zrekompensują mi te męczące godziny - wiem z doświadczenia bo to nie pierwszy mój taki zabieg.

Jutro już poćwiczę na pewno.

Smutasek wieczorny wynika z moich dołujących myśli, że ja to nigdy nie osiągnę stanu swojego ciała takiego jaki bym chciała, a do tego wszystkie "szczupłe" i seksowne koleżanki wrzucają już zdjęcia w szortach, letnich strojach, bikini (bo przecież sezon opalania się zaczął) :( a przede mną jeszcze taka długa droga, że nie wiem czy włożę swoje bikini nawet w przyszłym roku ;(

A tymczasem wklejam zdjęcia mojego dzisiejszego jadłospisu - niestety z ogromnym grzeszkiem wieczorem :( i nie jestem z siebie dumna.


Śniadanie: serek wiejski z miodem i maca razowa











II śniadanie: jogurt naturalny z brzoskwiniami, rodzynkami, suszonymi morelami i zarodkami pszennymi









Obiad: pierś z indyka, kalafior i fasolka zielona











Podwieczorek: pierś z kurczaka w płatkach kukurydzianych, ogórek ze szczypiorkiem i jogurtem naturalnym










A wieczorem napadła mnie nieodparta chęć na coś słodkiego i zrobiłam sobie ciasto z mikrofalówki (takie w 5 minut) 
;( zjadłam, a teraz mam wyrzuty sumienia







3 komentarze:

  1. Twoje Przysmaki wyglądaję bosko :) Napisz przepis na ciasto z mikrofalówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój przepis na to ciacho jest mega prosty i bardzo bardzo szybki :)
    Składniki:1 jajo
    4 łyżki mąki
    2 łyżki cukru (brązowego)
    1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej zaparzonej w 1 łyżce wody( w oryginale była 1 łyżka kakao)
    3 łyżki mleka
    3 łyżki oleju
    1 łyżeczka proszku do pieczenia

    Najpierw mieszam składniki "mokre" następnie dosypuję wymieszane wcześniej "suche" i wszystko razem dokładnie łącze. Przelewam do naczynia które można używać w mikrofali i na 3-4 minuty w maksymalnej mocy.

    Na taki dzień jak dzisiaj kiedy u mnie też pada jest jak znalazł :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)