poniedziałek, 13 maja 2013

Plan treningowy na bieżący tydzień



Dzisiaj troszkę o moich ćwiczeniach :) 

Mój Dietetyk jest również trenerem personalnym, jednak nie stać mnie na pakiet ćwiczeń pod jego okiem ponieważ ceny jak na mój studencki portfel są wysokie. Jednak w ramach wizyty w Centrum Zdrowia udziela mi wskazówek jaką aktywność fizyczną wybierać, jak ćwiczyć oraz obliczył mi odpowiednie tętno.
W moim przypadku - wiek 24 lata - jest to przedział 130-145 uderzeń na minutę. w tych własnie zakresach mój organizm najefektywniej spala tkankę tłuszczową.

Jakie ćwiczenia?

Po ostatniej wizycie dostałam zalecenie żeby bardziej skupić się na ćwiczeniach aerobowych niż modelujących. Czyli więcej ćwiczeń cardio jak np. stepper, szybki marsz, rower, orbitrek itp. W moim przypadku jogging jeszcze się nie sprawdza ponieważ za wysokie tętno mam podczas truchtania.
Ćwiczę 5-6 razy w tygodniu po około 75-90 minut, z czego większość właśnie jest to stepper lub szybki marsz na świeżym powietrzu,, kiedy pogoda dopisuje :)

Z ćwiczeń modelujących poszczególne partie ciała najbardziej do gustu przypadła mi Mel B. :) ćwiczenia nie są skomplikowane w wykonaniu, dlatego większe prawdopodobieństwo, że nie zrobimy sobie podczas nich krzywdy, ani nie obciążymy stawów.

Poniżej mój plan aktywności na cały tydzień :)

ĆWICZENIA
REALIZACJA
poniedziałek
Mel B. - pośladki i ręce
:)
stepper 90 min
:)
wtorek
Rihanna ABS

przysiady 75x

stepper 75 min

środa
wolne

czwartek
stepper 90 min

piątek
Rihanna ABS

przysiady 75x

stepper 90 min

sobota
stepper 90 min

niedziela
Mel B. - ręce, klatka i pośladki

stepper 60 min


Dostałam również przepisy na napoje regenerujące po intensywnym wysiłku :)
1. Woda (500 ml), miód (2-3
łyżki), sok z cytryny (1 kieliszek).
Dobrze wymieszać, zostawić
na noc do „przegryzienia”.

2. 4 łyżki stołowe cukru, 1/4
łyżki soli, 1/4 szklanki gorącej
wody, 1/4 szklanki soku pomarańczowego
lub 2 łyżki stołowe
soku z cytryny, 1/2 szklanki
zimnej wody. Uwaga! Ważne jest
zachowanie kolejności, w jakiej
łączone są składniki.

3. Koktajl - 300ml mleka,
2 banany (pokroić), 2 łyżki miodu,
łyżka kakao – zmiksować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)