poniedziałek, 13 maja 2013

Menu 13.05.2013

Kolacja już przygotowana więc załączam zdjęcia moje dzisiejszego jadłospisu.
Całość ma 1200 kcal



Śniadanie: jogurt naturalny z musli i suszoną żurawiną









II  śniadanie: jabłka i migdały (15 g)









Obiad: kasza jaglana + sałata z rzodkiewką, szczypiorkiem i jogurtem naturalnym + schab gotowany na parze (120 g)
Podwieczorek: omlet z 2 jaj z wędliną i szczypiorkiem
Kolacja: serek wiejski (200 g) z pomidorem i oczywiście szczypiorkiem









Za chwilę do wykonania jeszcze trening dzisiejszy :) ale mam dzisiaj dobrą energię, więc myślę, że pójdzie mi lekko i sprawnie :)    

90 min stepperek + Mel B.

2 komentarze:

  1. Ładne menu :), tylko kaszę jaglaną zamień na kaszę kus-kus razową lub soczewicę lub kaszę gryczaną, bo jaglana ma dużo węglowodanów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w ten dzień mam jaglaną bo w pozostałe dni przewijają mi się inne rodzaje kaszy :) więc z każdej mogę czerpać coś zdrowego.

      Usuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)