wtorek, 14 maja 2013

Menu z dnia 14.05.2013

Moje dzisiejsze dania z całego dnia:

Śniadanie: maca razowa z serkiem i miodem
















II śniadanie: jabłka prażone z cynamonem i jogurtem naturalnym (w pojemniczku - zabrane na uczelnię)








Obiad: kasza gryczana z pieczarkami i cebulką + łosoś + surówka z marchewki z chrzanem








Podwieczorek: omlet z łososiem wędzonym i porem









Kolacja: serek homogenizowany naturalny (zjadłam poza domem i nie miałam możliwości zrobić zdjęcia)










Niestety musiałam odpuścić sobie dzisiaj trening, ale to z racji intensywnych przygotowań do ślubu, wybierania dodatków, kopert, zaproszeń, dekoracji i wszystkiego z tym związanego :) bardzo mnie to wciągnęło i zapomniałam o całym Bożym świecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)