wtorek, 28 maja 2013

Pozytywny skutek uboczny healthy life :)

Powyższe zdania przedstawiają chyba coś co Nas kobiety motywuje do działania najbardziej :) Bo odpowiedzcie szczerze czy nie pękacie z dumy kiedy Wasz Mężczyzna ma właśnie taki zachwyt w oczach na widok Waszego ciała? :) 

Przyznam szczerze, że ja w takich chwilach wiem, że warto było trochę potu wylać dla takiej reakcji :D 


Ale najważniejsze jest chyba to żebyśmy to właśnie MY czuły się dobrze w swoim ciele dla samych siebie, a zachwyt Mężów/Narzeczonych/ Partnerów/Chłopaków to tylko taki POZYTYWNY SKUTEK UBOCZNY :)


Znalazłam gdzieś dzisiaj bardzo mądre zdanie, że ...

DIETA SPRAWIA, ŻE ŚWIETNIE WYGLĄDASZ W UBRANIACH A ĆWICZENIA, ŻE FAJNIE WYGLĄDASZ RÓWNIEŻ BEZ NICH


Jest to szczera prawda :) Dlatego dzisiaj, żeby dobrze wyglądać w ubraniach przestrzegałam diety w 100% :) żadnych grzeszków :)

Śniadanie: maca razowa z serkiem Bieluch
i miodkiem :)
II śniadanie: jabłka duszone z cynamonem
i jogurt naturalny

Obiad: łosoś na parze, kasza gryczana z pieczarkami
i cebulką oraz starta marchewka z chrzanem
Podwieczorek: omlet z porem i łososiem wędzonym


Kolacja: serek homogenizowany
naturalny

A żeby zbliżyć się do celu: FAJNIE WYGLĄDAĆ RÓWNIEŻ BEZ UBRANIA to zrobiłam założenie dzisiejszego dnia:
  • cardio z Mel B. 15 minut
  • stepper 75 minut


Cały plan wykonany :)

14 komentarzy:

  1. No i świetnie Ci poszło! :)
    Najważniejsze to mieć dobrą motywację.

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzm się z tym co piszesz o facetach! To mega motywacja usłyszeć od ukochanego, że jest ze mnie dumny, że widać efekty i że mu się podobam. Takie wsparcie jest bardzo przydatne i potrzebne:-) Brawo dla Ciebie za zaliczony dzień, mi zostały jeszcze ćwiczenia z Mel B i też dzień mogę uznać za udany:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia z Mel B. są bardzo przyjemne i mi mijają mega szybko :) więc co to dla Ciebie takie ćwiczenia :) dasz radę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ja myślę, że to wchodzi jedno w drugie, bo faktycznie ćwiczymy, żeby dobrze czuć się w swoim ciele i kiedy cel osiągniemy podobamy się bardziej naszym mężczyznom, bo ta pewność siebie dodaje nam najwięcej uroku :)
    dlatego warto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że udało Ci się osiągnąć zamierzony plan. To bardzo motywuje.

    A ja myślę, że nieważne ile kg stracimy, wszystko siedzi w naszej głowie. To tam musimy zacząć zmiany :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Bardzo pozytywne różowe zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten skutek uboczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystam z aplikacji endomondo. Można ją ściągnąć na telefon z Androidem. Wiem, że są również zegarki, które potem można podłączyć do komputera i zobaczyć statystyki.

    Telefon podczas biegania korzysta z GPS (bezpłatny) potem w domu łączysz się telefonem z wifi i z telefonu trafia na stronę: http://www.endomondo.com . Jest kilka aplikacji, ale ta mi najbardziej pod pasowała. Bardzo motywujące wiedzieć ile się przebiegło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. święta racja! Ja jeszcze nie czuję się dobrze ze sobą,ale mam nadzieję,że Piotruś mój nigdy nie ucieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam rowera stacjonarnego wiec jezdze na dworze. troche mi szkoda ze stacjonarnego nie mam bo w deszczowe dni bym posmigala w domu i tyle :))

    a ten obrazek mnie zahcwycil i dosadnie daje nam do zrozumienia o co chodzi w sporcie ;d jednak nie zapomnijmy o tym ze robimy to tez dla siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. 58 yr old Software Consultant Alia Kesey, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Planet Terror and Cryptography. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Mercedes-Benz 300SL. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)