środa, 22 maja 2013

Pogodę deszczową mamy, ale się nie poddamy :) POMIARY

Dzisiaj mój DZIEŃ POMIARÓW :) dwa tygodnie minęło od wizyty u dietetyka i w rusz poszedł dzisiaj centymetr i waga :) Pochwalę się troszkę wynikami :)


waga: 70,4 kg  (jeszcze nie zobaczyłam niestety "6" z przodu, ale za dwa tygodnie z pewnością już będzie)
ramię: 29,5 cm
biust: 94,5 cm
talia: 70 cm
brzuch: 86 cm
biodra: 103,5 cm
udo: 62,5 cm
łydka: 40,5 cm


tak dla uściślenia dodam tylko że mam wzrostu 175 cm   :)


Czy jestem dumna ze swoich osiągnięć? OCZYWIŚCIE ŻE JESTEM :)
Wiem jednak, że może być lepiej np w biodrach czy w obwodzie ud :/ ale PRACUJĘ PRACUJĘ NAD TYM :)



Chciałam się też pochwalić ponieważ dzisiaj zostały nam już przysłane nasze gotowe, wydrukowane zaproszenia ślubne :) mi osobiście podobają się bardzo :)



W moim bukiecie ślubnym i we włosach też będę miała storczyki, więc to tak będzie troszkę jako motyw przewodni :) 




Ale żeby wyglądać świetnie i czuć się rewelacyjnie w swoim ciele pod koniec sierpnia na swoim własnym ślubie trzeba trochę zapracować na to :) tak więc ....



Dzisiaj czeka mnie jeszcze trening po 19:30 a zamierzam zrobić:
  • Jillian Michaels: Six-Pack Abs Workout
  • Denise Austin: Ultimate Fat Burn Workout
  • resztę czasu zapełnię stepperkiem tak żeby było w sumie około 1,5 godziny



3 komentarze:

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)