poniedziałek, 27 maja 2013

Liebstres Blog :)

Dostałam nominację od Czarny Koń  :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)


Musiałam zgłębić nieco informacji o co w tych nominacjach chodzi i znalazłam  "Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


:) a więc odpowiadam na pytania


1. Jaki jest Twój cel w odchudzaniu / nowym trybie życia?

  • moim celem jest zrzucenie przeszkadzających mi kilogramów i samoakceptacja swojego wyglądu
2. Co Cię motywuje?

  • zbliżający się ślub i chęć pokazania na nim wszystkim którzy we mnie nie wierzyli, że jednak potrafię
3. Jakie są według Ciebie Twoje największe osiągnięcia?

  • zmniejszający się cellulit na udach, z którym miałam problem już od dawna a teraz praktycznie już go nie ma :)
4. Jakie ćwiczenie lubisz najbardziej?

  • ćwiczenia z Mel B. - wszystkie 10 minutowe jej treningi

5. Ulubiona potrawa to..?

  • naleśniki :) w każdej postaci - i na słodko i na słono (oczywiście teraz już tylko w tej zdrowszej - pełnoziarnistej wersji)
6. Bez czego nie możesz się obejść? ( z jedzenia )

  • bez ciasta czekoladowego :/ uwielbiam, najbardziej na ciepło i z lodami
7. Czy Twoi bliscy wiedzą co chcesz osiągnąć i czy Cię motywują?

  • najbardziej motywuje mnie Narzeczony :) najmniej mogę liczyć na rodzinę, która uważa że jak już troszkę schudłam to mogę teraz już jeść bezkarnie pierogi, schabowe z ziemniakami itp. 
8. Dlaczego zaczełaś pisać bloga?

  • ponieważ uważałam, że jak będę miała zapisane "czarno na białym" swoje postępy, słabości, pokusy to łatwiej będzie mi wytrwać i motywować się tym bardziej mając w perspektywie, że ktoś może to przeczytać :)
9. Dlaczego chcesz schudnąć?

  • żeby poczuć się lepiej w swoim ciele i za każdym razem kiedy stanę przed lustrem w ubraniu czy bez uśmiechać się i być zadowoloną ze swojego wyglądu
10. Co lubisz robić w wolnym czasie w ramach relaksu?

  • w ramach relaksu lubię przeglądać sobie blogi innych :) daje mi to naprawdę wspaniałą motywację do działania; a robię to w ramach relaksu ponieważ wtedy zdecydowanie odpoczywam psychicznie
11. Jaki jest Twoj ulubiony kolor i dlaczego?

  • różowy :) ale w odcieniu pudrowego różu :) jakoś tak go lubię, nastraja mnie pozytywnie, dodaje energii i napędza do spontanicznych działań :) a jak wiadomo takie są czasami najbardziej szalone i zapadają w pamięci na bardzo długo :)



Moje pytania:
1. Odchudzanie czy zmiana nawyków na stałe?
2. Zielona herbata czy kawa?
3. 2 litry wody dziennie czy mniej niż 2 litry dziennie?
4. Trening siłowy czy trening aerobowy?
5. Bieganie czy rower lub może rolki/orbitrek/skakanka/pływanie/killer?
6. Ćwiczenia w domu czy ćwiczenia na siłowni?
7. Jaki jest Twój cel w odchudzaniu/zmianie nawyków żywieniowych?
8. Największa bomba kaloryczna jakiej uległaś podczas dążenia do tego celu?
9. Co robisz kiedy nie masz ochoty na ćwiczenia?
10. Jakie efekty, które osiągnęłaś podczas odchudzania/zmiany nawyków są dla Ciebie powodem do dumy?
11. Czy zdarza Ci się mieć poczucie, że masz już dość tej diety, tych ćwiczeń, tego zdrowego jedzenia, że dużo przyjemnych rzeczy Cię przez to omija? Co wówczas robisz?

Kieruję je do:

1 komentarz:

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)