poniedziałek, 20 maja 2013

Jaki poniedziałek taki cały tydzień :/

Dzisiejszy dzień dał mi w kość ... wycisnęłam z siebie chyba 101% zarówno podczas treningu jak i przy pozostały dzisiejszy zajęciach, a mianowicie - pisanie magisterki :/ 


Cały tydzień niestety zapowiada się tak intensywnie, a może nawet i bardziej.


Tak czy siak zgodnie z zasadą - CO NAS NIE ZABIJE TO NAS WZMOCNI - mam nadzieję, że pociągnę w takim tempie do końca tygodnia.



Mój dzisiejszy trening:
  • Rihanna Abs Workout
  • Denise Austin: Six Pack Abs
  • Denise Austin: Pilates Thighs & Lower Body Workout
  • stepper - 1 godzina





Przy moich dzisiejszych 1000 kcal stwierdzam, że więcej zrobić nie dałabym rady.



A moje 1000 kcal rozkładało się następująco:


Śniadanie: jogurt naturalny, płatki owsiane + kukurydziane












II śniadanie: jabłko i ziarenka słonecznika












Obiad: kasza kus kus, pierś z kurczaka w przyprawach (bez soli i tłuszczu) i ogórki z cebulką i jogurtem naturalnym










Podwieczorek: polędwiczka wołowa duszona, sałata z pomidorem i sosem (olej lniany+odrobina octu winnego+zioła do sałatek) - oczywiście wszystko bez soli












Kolacja: jogurt owocowy 150 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)