niedziela, 28 lipca 2013

Kolejne "zdrowo-dietetyczne" ciasto :) chyba za dużo tych słodyczy jak na jeden miesiąc ...


Wieczorny trening zaliczony :) z uśmiechem na ustach, mega zmęczona ale zadowolona zrobiłam 1 godzinę orbitreka :)

Pamiętajcie że ćwiczenia aerobowe czyli wszelkie cardio są idealne na spalanie tkanki tłuszczowej :) a po pysznościach które zjadłam w sobotę i dzisiaj to obawiam się o to czy mi się troszkę w bioderkach nie odłoży ;)


Zawsze przy sobocie piecze się u mnie jakieś ciasto do "niedzielnej kawy", takie domowe wypieki są najlepsze według mnie bo przynajmniej wiadomo co się do niego dodaje, żadnych ulepszaczy i wspomagaczy smaku, tylko ekologiczne składniki :)

I idąc tym tropem znalazłam przepis na "zdrowe ciasto marchewkowe" :) marchewka z własnego ogrodu, żadnej mąki, tłuszcz w postaci oliwy z oliwek i to tylko 3 łyżki :) wyszło na prawdę przepyszne :)


Dla reszty rodzinki zrobiłam tradycyjne ciasto drożdżowe ze śliwkami :) muszę troszkę pouczyć się piec ciasta szczególnie te zdrowsze bo mój przyszły Mąż uwielbia takie domowe wypieki :) myślę że do ich "dietetycznych" wersji też się przekona :)



Moje jedzonko z wczoraj i z dzisiaj + treningi


Po wczorajszym zestawie ćwiczeń miałam przez cały dzisiejszy dzień zakwasy po wewnętrznej stronie ud, ale to chyba dobrze, bo właśnie te obszary najbardziej chcę wyszczuplić i wyrzeźbić :D
Na poniedziałek dobiorę kolejne filmiki składają z nich zestaw: ręce + nogi + pośladki + brzuch


Wczoraj wyglądał on tak jak poniżej (strzałkami przeskakuje się do kolejnej partii ciała)





Czy możecie polecić jakieś ćwiczenia na dolne partie mięśni brzucha? 

32 komentarze:

  1. Tyle słyszę o ty orbiteku... kiedyś muszę się zmotywować do pójście na siłkę i popróbowania tych aerobów. Niestety nic Ci nie doradzę, jeśli chodzi o dolne partie brzucha. Ciasto marchewkowe... u ciebie też wychodzi smakując lekko jak piernik?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wogóle polecam ćwiczenia na brzuch Tamilee I want this ABS! Nie patryłam czy są w sieci. W jej zestawie są własnie ćwiczenia na górne i dolne partie brzucha. Cały mięsień długi pracuje intensywnie, ćwiczymy też skosy.
    A co do ciasta marchewkowego to chyba też sporóbuję wkońcu go upiec, bo tyle dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję :) z pewnością wypróbuję ten zestaw, już znalazłam w sieci :)

      Usuń
  3. Ah te weekendy, zawsze grzeszne;-) Mój też! A po jakich to ćwiczeniach miałaś zakwasy po wewnętrzej stronie ud? Bo jestem zainteresowana!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że było to po zestawie Miley Cyrus Workout: Sexy Legs z kanału XHIT Daily na YouTube :) ćwiczenia wymagające ale wydają sie skuteczne bo bardzo fajnie skomponowane :)

      Usuń
    2. Dzięki Kochana! Idę ćwiczyć:-)

      Usuń
  4. świetna sprawa:) aktywnie jest, więc na takie zdrowe ciacho można sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś ciasto marchewkowe, ale z mąką, czyli niedietetyczne.
    Muszę się wypróbować ten przepis. Akurat mam własną marchewkę z ogródka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne ciasto marchewkowe jakie piekłam, to według przepisu z kwestiasmaku.pl i polecam serdecznie!
    Co do brzuszka, to ja nie polecam żadnych ćwiczeń na brzuch, bo one po prostu nie działają, żeby wyszczuplić brzuch trzeba włączyć do naszego dnia treningi cardio, bo kiedy tłuszcz będzie schodzić nasz kaloryfer zacznie się pokazywać i jeść bardzo dobrze. To jedzenie to klucz do pięknego brzucha, a dodając jeszcze trening możesz się spodziewać szybszych efektów!

    Pozdrawiam!
    http://wherethemagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam przekonania do marchewki. Nie wiem dlaczego, ale omijam ją szerokim łukiem :)
    Cardio jest super. Moje ćwiczenia głownie się na tym opierają :)
    Co do brzucha, to nie wiem co Ci polecić. Zawsze górne mięśnie już się niemal wykształcą, a z dołem nadal problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto marchewkowe jest super! Synkowi, który trawi marchew jedynie w postaci Kubusia powiedziałam, że marchew wyparowuje w trakcie pieczenia i uwielbia to ciasto, więc może się skusisz?

      Usuń
  8. Bardzo lubię tu zaglądać, dlatego nominowałam Twój blog do zabawy "Liebster award". Po szczegóły zapraszam do siebie http://kmlovetobefit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię takie:
    https://www.google.com/search?q=lower+abs+training&client=firefox-a&hs=Dwn&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=TZT3UZjOJcnFswaEoIGIAw&ved=0CHQQsAQ&biw=1280&bih=634#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1MRR-96CCIxSMM%3A%3BuGzWA0QHF988tM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.complete-strength-training.com%252Fimages%252Fab-exercises-for-free-extended-leg-lifts-2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.complete-strength-training.com%252Fab-exercises-for-free.html%3B354%3B220

    pozycja na plecach (tylko trzeba pamiętać, żeby lędźwie dotykały maty)i unoszenie wyprostowanych nóg z podłogi do góry ;-)

    www.szpinakowefit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zdrowe to można jeść i nie patrzeć że za dużo słodyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś podlinkować przepis do tej zdrowej wersji marchewkowej? ;)
    Na wzmocnienie dolnych mięśni brzucha np. te:
    http://www.youtube.com/watch?v=7hZCLAQf1NI
    a na wyszczuplenie kardio ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarze bierz, jak pisałam są dla wszystkich. Można je zmieniać i szaleć ;). Dzięki za Link do ćwiczeń, pewnie sobie je ściągnę jak się da, bo brak internetu niestety mocno mi doskwiera.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie! U mnie też gorzej z dolnymi partiami brzucha.
    A ciacha pycha! Co ja bym teraz dała za szarlotkę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Drożdżowego zjadłabym z owocami. MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciasto marchewkowe, tylko sama nie lubię piec, jem je tylko kiedy odwiedzam babcię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na ósmą edycję Maratonu Treningowego Blogerek! :)
    http://czekoada.blogspot.ru/2013/08/maraton-treningowy-blogerek-edycja-8.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie takie przepisy mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. domagamy sie nowego wpisu :) co taka dluga przerwa?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się nie mogę zmotywować do ćwiczeń! Mój problem polega na tym, że ja to dietetyczne ciasto zjadłabym w takich ilościach, że to, że jest dietetyczne nie miałoby żadnego znaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie mogłabym się pokusić o próbę odchudzenia tego ciacha jeszcze bardziej:) tylko po co, skoro już jest dobrze? Żeby móc zjeść więcej i totalnie nie mieć wyrzutów sumienia:) jestem łakomczuszkiem, a marchewkowca jeszcze u mnie nie było, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. raz jadłam ciasto marchewkowe ale nie za bardzo pamietam czy mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak byłam na diecie i bardzo mi sie chciało słodkiego to kupowałam sobie dietetyczne batoniki ALLEVO, Jeśli ktoś jest na diecie i nie może oprzeć się słodyczom, to polecam, bo baton jest bardzo słodki i po zjedzeniu nawet kawałka długo nie ma się ochoty na nic słodkiego. A do tego pozywny i zapewnia cały posiłek. do wyboru smaki i kolory - super dieta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro dieta Allevo sie pojawia to ja też sie wypowiem. Przeszłam już wszystkie diety świata, korzystałam z tabletek łatwo dostępnych i trudno też a nawet tych wycofanych. nie dałam rady przejść przez diety, ktore wymagają gotowania pięciu posiłków dziennie według określonych instrukcji - to nie dla mnie, ja nie mam na to czasu. Dieta Allevo jest idealna dla ludzi: albo leniwych albo zapracowanych. Tu nie trzeba tracić pół dnia na przygotowywanie posiłków. Allevo daje mi gotowe zupki, gotowe koktajle a nawet batony. To, że dieta jest szybka i łatwa to nie wszystkie jej zalety. najważniejsze że jest smaczna, nie monotonna i SKUTECZNA.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam przepis na pyszne dietetyczne ciasto czyli sernik dukana

    OdpowiedzUsuń
  25. Na brzuszek robiłam A6W i na mnie to działało i powinnam do tego znów wrócić. Super ciasto, masz świetny plan i idzie Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)