czwartek, 1 maja 2014

Czas na powrót ... Dieta OXY

Napisałam obszerny post tłumacząc się "dlaczego to mnie tutaj nie było" i "jak to się zaniedbałam" jednak wylądował on w koszu.
Chcę po prostu zacząć ... od nowa ... od samego początku ... w nowych realiach.

Teraz już jako Mężatka, pracująca i mieszkająca za zachodnią granicą. 


Tak przedstawia się sytuacja wyjściowa:
Dodam że mam 176 cm wzrostu, więc jestem dosyć wysoka.
Daty powyżej są z 2013 roku, jedynie dzisiejsza 01.05 jest stanem obecnym.
Tak "zapuściłam się" przez ostatnie 7-8 miesięcy :(

Wcześniej kiedy chciałam schudnąć robiłam to pod okiem dietetyka, jednak teraz mieszkając tutaj gdzie mieszkam, nie mam takiej możliwości. Strategię działania opracowałam więc sobie sama ;)

DZISIAJ ZACZYNAM

Postanowiłam spróbować z dietą OXY. Pierwsze trzy posiłki mam już za sobą, jednak mój żołądek, który rozciągnięty jest po ostatnim okresie dzisiaj daje mi "sygnały głodu" ;) ale myślę że za 2-3 dni będzie lepiej. Więcej o diecie OXY znajdziecie pod adresem www.dietaoxy.pl 
Koszt zakupu nie jest wysoki, a dostaje się pełny plan posiłków na trzy tygodnie.

Po zakończeniu OXY zamierzam zastosować plan diety otrzymany od Dietetyka ISTO. Mam sporo różnych rozpisek z posiłkami z tego okresu, dlatego będę musiała powybierać te posiłki, na które składniki będę mogła bez problemu dostać tutaj w Niemczech. 

I jest to plan, którego celem jest 68 kg lub wymiary jak te spod daty 13.03.2013 w tabeli powyżej.


Proszę - trzymajcie za mnie kciuki :)

1 komentarz:

  1. Chcecie dowiedziec się więcej na temat diety OXY? Polecam artykuł: http://www.jestemfit.pl/artykuly/dieta/dieta-oxy-wymarzona-sylwetka-w-4-tygodnie Dla niektórych istnieją pewne przeciwwskazania przed jej podjęciem, więc warto się z nimi zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)