wtorek, 6 maja 2014

Czas na podjęcie rozważnych "kroków"

Po nieudanej próbie schudnięcia z dietą OXY, chodzeniu przez trzy dni z burczeniem w brzuchu i ogólnym osłabieniem podjęłam decyzję ...

ISTO
powrót do zrzucania zbędnych kilogramów pod okiem profesjonalisty - dietetyka

Zapisałam się na konsultacje online, ponieważ w Lublinie już nie mieszkam. Jutro o 10:00 czeka mnie rozmowa, wywiad, mam nadzieję porady i później jadłospis na osiągnięcie wymarzonych 
68 kg w zdrowy, racjonalny i profesjonalny sposób :) mam nadzieję że i tym razem nie zawiodę się z usług Pana Grzegorza i jego współpracowników :)

Od razu mówię, że nie jest to post sponsorowany. Przeglądający poprzednie posty wiedzą, że to właśnie zaczynając pisać tego bloga byłam pod opieką tego Dietetyka.

Jutro więc wrzucam swoje pomiary oraz w najbliższym czasie zdjęcia, żebym i ja i Wy mogła łatwiej dostrzec postępy. Tylko najpierw Mąż musi wrócić z Polski bo sama nie umie zrobić sobie zdjęć w całej okazałości ;)

3 komentarze:

  1. życzę powodzenia i... mam nadzieję, że ta dieta będzie udana ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystałam wcześniej z dietetyka, jednak dla mnie najwiekszym problemem jest ważenie i przygotowywanie tych porcji żywieniowych, Praktycznie co chwile cos trzeba kombinować w garach. Zupełnie nie mam na to czasu więc poczytałam o diecie Allevo i odchudzałam sie na koktajlach i zupach. Wszystko gotowe w saszetkach i dobrze zbilansowane bo niskokaloryczne a bogate w witaminy. dieta skuteczna i łatwa do przeprowadzenia.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)