niedziela, 11 maja 2014

Życie składa się z drobnych przyjemności

Jak to możliwe, że tyle kanałów jest w TV a w niedzielne popołudnie nie ma co obejrzeć :/ Siedząc więc sama w pustym mieszkaniu postanowiłam stworzyć swoją wiosenno-letnią WISHLISTĘ.

Dzisiaj jest to lista składająca się kosmetyków i przyborów do pielęgnacji ciała, które stwierdziłam, że przydadzą mi się przed sezonem letnim.

1. 
Zestaw marki CND do wykonywania manikiuru hybrydowego Shellac :) Wielokrotnie będąc w Polsce korzystałam z tego typu malowania paznokci rąk i stóp ponieważ efekty utrzymuje się 2-4 tygodnie (2  tyg. w przypadku dłoni i 4 tyg. w przypadku stóp). 
Nie jest to tania "zachciewajka" ponieważ tutaj ceny zestawu startowego z lampą, podstawowymi lakierami i potrzebnymi akcesoriami wahają się w okolicach 90-110 € :/
Jednak wydaje mi się, że przeliczając to na ceny zakładów kosmetycznych w Niemczech jest to wydatek opłacalny, gdyż w domowym zaciszu możemy wykonać trwały manicure na kilkanaście ładnych dni :)
2.
Drugiego produktu chyba nie muszę nikomu przedstawiać :) Ta odżywka RevitaLash na mojej liście MUST HAVE w telefonie jest już od ponad roku, ale jakoś nie było nigdy wystarczających funduszy bo zawsze szkoda tych 200 zł, tutaj też mniej więcej 50 €
3.
Pozycja nr 3 to masażer antycellulitowy, ale myślę, że sprawdzi się również jako masażer na obolałe plecki mojego Męża po pracy oraz moich spuchniętych nóg po 8 godzinach stania w pracy :) Tak więc postrzegam go jako urządzenie wielofunkcyjne, dlatego pewnie będzie zakupiony jako pierwszy w powyższej listy :) Koszt: 35 €
4.
Scholl Velvet Smooth - elektroniczny pilnik do stóp
Przed sezonem letnim jak znalazł :) podobno spisuje się rewelacyjnie, koleżanka zachwalała i pokazywała widoczne efekty. Wiem z doświadczenia, że produkty firmy Scholl do pielęgnacji stóp są na prawdę dobre, szczególnie kremy :) 
Wiadomo - latem trzeba w sandałkach odsłonić stópki, które nie zawsze po zimie, kozakach, skarpetkach, nie zawsze wyglądają tak jakbyśmy tego chcieli. Wierzę głęboko, że i u mnie pilnik ten się sprawdzi. Koszt: około 35 €



Jak zrealizuję te cztery pozycję pomyślę o dodaniu następnych i realizacji kolejnych "zachciewajek" :D


Życie składa się z drobnych przyjemności, a jak to powtarza mój Mąż - 
"człowiek szczęśliwy ciesz się z rzeczy małych" ;) 
ja będę z pewnością ucieszona po zakupie każdego z tych produktów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)