sobota, 27 lipca 2013

Plan ćwiczeń modelujących - faza "PLANOWANIE"

Internet i wszystkie Wasze/Nasze blogi "pękają w szwach" od ilości ćwiczeń modelujących na poszczególne partie ciała. Mnóstwo filmików, obrazków, zdjęć ... przeróżne kombinacje ćwiczeń, całe układy, trwające 7-10-15-20 a nawet 30 i więcej minut. Jedni chwalą sobie programy danego trenera, drudzy innego, a jeszcze inni układają własne plany ćwiczeń. 


Ja osobiście lekko się pogubiłam w tych wszystkich propozycjach :/ nie wiem co wybrać.
Najpierw myślałam nad 

  • Ewą Chodakowska, ale zniechęca mnie troszkę jej sposób ""motywowania", 
  • później zastanawiałam się nad Mel B., 
  • następnie nad kanałem XHIT Daily
  • słyszałam też coś o jakimś Panu w "obcisłych spodenkach" :), 
  • ćwiczeniach dla przyszłych Panien Młodych  Tone It Up!
  • FitnessBlender,
  • całej masie ćwiczeń i porad  fitappy,  
  • następnie doszukałam się ćwiczeń z Jillian Michaels i Denise Austin na BeFit


Sami widzicie ile tego jest, i tak na prawdę co osoba to opinia ;)
Tak więc, żeby nie było nudno postanowiłam mieszać sobie różnego rodzaju treningi.
Zastanawiam się tylko czy jak będę robiła taki mix to przyniosą mi w ogóle jakieś zauważalne efekty?
Czy może lepiej być wiernym jednym konkretnym ćwiczeniom i cierpliwie czekać aż zacznę zauważać ich pozytywny wpływ na ciało?


Jeszcze nad tym pomyślę. Póki co plan mam taki, że będę robiła 3-5 różnych zestawów ćwiczeń, tak aby nie trwały krócej niż 30 minut i dłużej niż 60 minut. 


Będę udostępniała swoje playlisty z filmików z YouTube :) może ktoś się skusi akurat na taki zestaw jak ten który sobie wybrałam :)


I moje ostatnie dwa dni


CZWARTEK




A na dzisiaj planuję:

11 komentarzy:

  1. pewnie, takie urozmaicenia są najlepsze. ja kocham mel b, ale też nie wytrzymuję z nią cały tydzień pod rząd - czasem muszę ją "zdradzić" z kimś innym. Zreszta tak naprawdę wszystkie te ćwiczenia są podobne, więc regularnie wykonywane nawet na przemian powinny przynieść rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  2. dla jednych za dużo, dla drugich idealnie...uwielbiam urozmaicenia- ćwiczę dużo więc dla mnie taka ilość i internetowe "pękanie w szwach" od nadmiaru ćwiczeń jest wręcz idealna...
    jakoś nie potrafię się w tym pogubić:-) ale każdy ma inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dla tych "wprawionych" już w różnorakie ćwiczenia, którzy wypróbowali mnóstwa układów wydaje się to nie dużo.
      Jednak jeżeli ktoś dopiero zagłębia się w tej tematyce może być tym lekko zdezorientowany. Nieprawdaż?

      Usuń
  3. polecam Jillian jest świetna, treningi ciekawe i męczące

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanał XHit Daily podbił moje serce. Jest strasznie dużo filmików przez co można kombinować z treningami w nieskończoność. Ewę ostatnio odstawiłam na bok, aczkolwiek co jakiś czas do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię sobie wszystko mieszać, aż moje ciało nie przyzwyczai się do ćwiczeń. Jak już mówiłaś ćwiczeń jest mnóstwo, więc o nudę nie łatwo :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdradzam wszystkich trenerów z każdym następnym:D To prawda, internet daje duuuużo treningowych możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tego zestawu dorzucam GymRa i Rebeccę Louise <3 Wspaniałe treningi, różne poziomy zaawansowania. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam również wprowadzić dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do obserwacji i lajkowania strony https://www.facebook.com/TaniePSplus/

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)