wtorek, 23 lipca 2013

Wyzwanie podjęte :) Odliczamy dni do końca: 39

Wczoraj zrobiłam sobie wieczorkiem pierwszy raz w całości TURBO Ewy Chodakowskiej :) Jestem z siebie dumna bo mimo iż pot lał się na matę to nie poddałam się :) Niektóre ćwiczenia będę musiała jeszcze dopracować technicznie i w tempie ale ogólnie jest dobrze. Dzisiaj spróbuję inny zestaw i również postaram się dotrwać do końca ... Może SKALPEL?? Hmmm ...



Ostatnio przestałam liczyć kalorii niestety ponieważ nie mam czasu na ważenie produktów :/ Nie wiem czy to dobrze czy źle, może powinnam do tego wrócić, wtedy łatwiej kontrolować swoje odżywianie.
Jednak staram się urozmaicać swój jadłospis i jeść to co mi smakuje.


Z wczoraj:
Śniadanie - owsianka z rodzynkami i jabłkiem
II śniadanie - jogurt naturalny z brzoskwinią
Obiad - makaron pełnoziarnisty z serem białym, cebulką i pomidorem
Podwieczorek - 2 cienkie kromki chleba z serkiem Bieluchem i pomidorem


Podwieczorek zjadłam dosyć późno bo około 18 więc kolację już pominęłam, ale chyba był to błąd ponieważ już około 22 zaczęło mi burczeć w brzuchu, a kładę się zawsze mniej więcej o 23 :/ Mój organizm się najwidoczniej przyzwyczaił do 5 posiłków dziennie o określonych porach i domagał się zaległej porcji :)





Wczoraj dostałam od Was sporo rad na temat tego co robicie z siniakami, i z pewnością będę je wypróbowywała na sobie ponieważ te siniaki na nogach głównie to moja zmora, a mam ogromną motywację ponieważ muszę się ich pozbyć do ślubu :) krótka sukienka na drugi dzień już wisi w szafie ;)

Tak czy siak badania krwi też sobie zrobię zanim cokolwiek zastosuję. Mam jednak nadzieję, że wyniki będą prawidłowe.


Chciałam zapytać Was czy wykonujecie ćwiczenia Ewy Chodakowskiej? A może wykonywałyście? I czy widzicie/widziałyście u siebie jakieś efekty po nich? Oraz które zestawy polecacie z tych przetestowanych na własnym ciele? :)



12 komentarzy:

  1. Robiłam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, ale jakoś średnio mi się one podobały. Może to jak ona prowadzi? Nie wiem. Zaczęłam robić wszystkie ćwiczenia Mel B jakie znalazłam na youtube. Są rewelacyjne. :)
    No a jeśli o 22.00 złapie Cię głód, zawsze możesz zjeść jogurt naturalny. Są mało kaloryczne. :)
    Sama też liczę kalorie, robię to chyba dlatego, bo sprawia mi to ogromną frajdę. :) A wiedzę jaką się po tym ma, jest niezastąpiona. :)

    Pozdrawiam,
    marcimokiem. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę się wziąć za dietę bo cały czas pojawiają się wpadki w postaci słodyczy:( zapraszam do mnie na konkurs, a kończy się już jutro;p http://my-subsistence.blogspot.com/2013/07/konkurs-bcaapl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam wieczorem serek wiejski lekki najlepiej lubię ten z biedronki. Zapełniają żołądek dużo białka zawsze po nim fajne spadki. Mi sie wydaje mało jedzenia u ciebie. Ja cwiczylam z ewa turbo,killera i skalpel wydaje mi sie ze najlepsze efekty sa jak te treningi sie przeplata (skalpel kształtuje sylwetkę a dwa pozostałe areobo-siłowe spalają tkankę ) ja przeplatalam skalpel i turbo spalanie. Aktualnie robię insanity

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem ćwiczę z Ewą (mam płytę z Shape) i muszę przyznać, że sporo kalorii można z nią spalić. Efekty znajdziesz na jej Facebookowym profilu ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 18-tej do 23-ciejto zdecydowanie za długa przerwa - mogłaś zjeść sobie jakiś jogurt naturalny bezkarnie ;)
    Turbo to mój ulubiony trening Ewy, myślę, ze Skalpel może być dla Ciebie za słaby, w sensie za łatwy ;) O powtórzenia się nie martw, najważniejsze żeby każde ćwiczenie wykonywać poprawnie technicznie, po dwóch tygodniach będziesz śmigać w tempie Ewy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukończenia treningu:-) Ja do tej pory ćwiczyłam tylko Skalpel, na poczatku było bardzo ciężko, później lepiej, ale wciąż nie są to moje ulubione ćiczenia i o efektach nie mogę raczej mówić:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mogę przekonać się do Chodakowskiej, preferuję inne ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys probowalam SZOK TRENING fajny, ale momentami nużący dlatego przestalam

    OdpowiedzUsuń
  9. wow zrobilas TURBO szacunek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na dziś planuje killera :P. Będzie ze mnie padaka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też nudzą ćwiczenia Ewy, jej monotonny głos. Wolę ćwiczyć z Mel B ona to potrafi zmotywować ;P ewentualnie z Tomkiem Total Fitness, ale też powoli zaczyna mnie nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dzis tez mam 2 dzien cyklu ! Cwiczylam czestoi ,ale nigdy systematycznie i od wczoraj wzięłam się w garść ! : )

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)