środa, 24 lipca 2013

Moja owsiana szarlotka :) ... jeszcze 38 dni

Kolejny dzień minął bezpowrotnie ... I coraz bliżej WIELKIEGO DNIA i coraz bardziej się z tego cieszę :) Jednak nie przestaje starać się o fajną fit figurę, mniej kilogramów i zdrowe ciało :)


Z racji, że dostaliśmy od znajomych bardzo dużą reklamówkę już tegorocznych jabłek tzw. "papierówek" staram się je teraz intensywnie wykorzystać w codziennym menu, a do owsianki nadają się wyśmienicie :) Jeszcze jest jedna potrawa do której idealnie nadają się jabłuszka - SZARLOTKA :D


Poszperałam więc w internecie ponieważ chciałam znaleźć przepis na troszkę zdrowszą szarlotkę niż tradycyjna ... i znalazłam ... :)

Wyszła przepyszna :) nawet o dziwo wszystkim w domu smakowała taka "zdrowsza" owsiana wersja tego tradycyjnego placuszka :) A przepis pochodzi z TEGO bloga. Zmniejszyłam trochę ilość cukru bo jabłuszka były bardzo słodkie (dałam połowę tego co w przepisie), trochę dużo masła w tej wersji jest, dlatego na przyszłość poszukam coś jeszcze innego ;)




Moje menu z wtorku:

Śniadanie - owsianka z jabłkiem i rodzynkami
II śniadanie - placuszki otrębowe z dżemem porzeczkowym i jogurtem naturalnym
Obiad - pierś z kurczaka, kasza jęczmienna i ogórki małosolne
Podwieczorek - 2 ugotowane ziemniaki i ogórek zielony wymieszane z jogurtem naturalnym i szczypiorkiem
Kolacja - 2 kawałki szarlotki 


Ehhh ... gdyby nie ta szarlotka ;) ale była na prawdę grzechu warta :)




Planowałam zrobić sobie wczoraj SKALPEL, ale wieczorem stwierdziłam, że to będzie dla mnie za lekkie i nawet nie poczuje, a że dawno już na orbitreku nie ćwiczyłam to postawiłam na ORBITREK i tak godzinny trening cardio w "odpowiednim" tętnie zaliczony :)


Dawno nie robiłam żadnego cardio na przyrządach, a właśnie w taki sposób najłatwiej jest mi kontrolować tętno na poziomie spalającym tkankę tłuszczową :)


A tłuszczyk trzeba spalać, szczególnie pysznościach w postaci ciasteczek (u mnie szarlotki) :D


9 komentarzy:

  1. Poszperaj u mnie...szarlotka bez mąki, tłuszczu z jedną łyżką cukru na całe ciasto. Cukier można zastąpić ksylitolem, syropem z agawy lub miodem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka szarlotka to pyszności ;). Daj kawałek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Godzinka na orbitreku?Nieźle!

    PS.Uwielbiam papierówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadłam dobrej szarlotki.. Chyba będę musiała ją w końcu zrobić :) Też mam w domu orbitrek i czasem na nim ćwiczę, chociaż ostatnio przerzuciłam się na bieganie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą szarlotką to i ja muszę się zainteresować;-) Dla mnie orbitrek to najleszpy sposób na strate kalori, ćwiczę na min już bardzo długo, nie zbrzydł mi, a efekty są:-) A skoro Skalpel jest dla Ciebie za lekki to ja już nic nie mówię;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja szarlotka wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super postawa- tępo narzucone Ok, dieta poprawnie ustawiona , więc i wyniki są. Utrzymać taki styl życia- warto.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)