poniedziałek, 3 czerwca 2013

Moje doświadczenie z FitWithMe

Dzisiaj skorzystałam po raz pierwszy z treningu na portalu http://fitwithme.com/
Wybrałam sobie trening - Stretch'n'Burn - wydajne spalanie tłuszczu - poziom średni przez 60 minut


To było coś :) wycisnął ze mnie siódme poty :) są w nim takie przerwy pomiędzy seriami ćwiczeń trwające 60 sekund i w tych przerwach dodatkowo wprowadziłam sobie zaczerpnięte z Killera ćwiczenia cardio - pajacyki, podskoki, bieg w miejscu, "tupanie z całych sił" i przeplatałam je przez te wszystkie ćwiczenia :) 


Efekt?? Zmęczona ale zadowolona :)  z pewnością powrócę do tego portalu jeszcze co minimum dwa razy :)
Podobno spaliłam podczas tych 60 minut 710 kcal :) a na prawdę było intensywnie :)



Można śmiało spróbować jako urozmaicenie codziennych treningów :) Zostało mi jeszcze 2 wejścia bezpłatnie więc te z pewnością wykorzystam, a czy później będzie mnie stać to się okaże :)



P.S. Nie jest to reklama, a jedynie zachęta. Nie robię tego odpłatnie ani w żadnej współpracy.

10 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy bardzo zachęcajaco wygląda ten programik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest :) trzy darmowe wejścia na początek więc warto przynajmniej spróbować :)

      Usuń
  2. Wszyscy to tak zachwalają :D
    Może i ja się zaloguję. :)
    te 710 kcal robi coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pot się na prawdę leje :) fajne jest to że można wybrać sobie intensywność zależnie od dnia :)

      Usuń
  3. Fajna sprawa! Będę musiała się tym bardziej zainteresować, szczególnie przydatne zimą jak masa śniegu blokuje wszelaką aktywność na świeżym powietrzu:-)Pozdrawiam!
    P.S. Rozgościłam się na dobre ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam się na to i nie mam czasu ćwiczyć ;D. Cała ja. A już nastawiałam się na joge, albo pilates :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za komentarz na moim blogu! ;)
    Zaczelam wlasnie z Mel B, bo zafascynowala mnie Jej energia, jej poczucie humoru i to jak podchodzi do treningow. Az chce sie zrobic ten jeden sklon czy wymach nogą więcej!
    Tą stronę już widziałam jakiś czas temu, ale postanowiłam, że zacznę treningi, dopiero kiedy bede w zaawansowanym stopniu wyćwiczona. Na razie 10 minut mi styka. :D
    Ale wygląda bardzo zachęcająco. Napewno kiedyś się zaloguje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda, ale jakoś nie wiem czy warto spróbować :)
    Pomyślę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować zawsze warto :) kolejne nowe doświadczenie do kolekcji :) i można wyrobić sobie wówczas własną opinię na dany temat. Wówczas rozmawiając z kimś możemy śmiało powiedzieć "Wiem z doświadczenie ..." albo "Próbowałem i ..." a nie sugerując się innymi mówić "Słyszałem/am że ...." lub "Ktoś tam mówił że świetne/ że nie warto"
      :) Pozdrawiam i zachęcam do wzbogacania doświadczenia :)

      Usuń
  7. No to nieźle poszlałaś skoro nie kożystałaś z przerw tylko ćwiczyłaś dalej;-) 710kcal w godzinę to sporo, muszę się zaiteresować tą stronką:-)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)