niedziela, 1 czerwca 2014

Pierwsze w Polsce Targi Size+

Dostałam dzisiaj zaproszenie na Targi Size+

Mieszkając w Lublinie wielokrotnie chodziłam na różne organizowane tam targi (szczególnie jeżeli wstęp był bezpłatny) ;) i uważam, że tego typu wydarzenia są godne polecenia, można wynieść z nich sporo ciekawych informacji, ulotek a czasami nawet prezencików :)

Przejrzałam ofertę Targów Size+ i pewnie chętnie bym skorzystała, gdybym mieszkała w Warszawie lub okolicach :/ a tak to niestety. Ale za to mogę Was zachęcić do wzięcia udziału jeżeli macie takową możliwość :)



"Ostatnio coraz częściej słyszmy o niebezpieczeństwach związanych z nadwagą,

jednocześnie coraz więcej firm decyduje się na zatrudnienie bardziej krągłych modelek i

poszerza swoją ofertę dla ikselek – Pierwsze Polskie Targi Size+ to poniekąd odpowiedź na 

te dwa zjawiska. Chcemy pokazać, że w każdym rozmiarze można czuć się dobrze, skupić 

się na swoich atutach i szczęśliwie żyć. Jednocześnie zachęcamy do dbania o siebie, 

zarówno pod względem wizualnym, jak i fizycznym.

Na Targi zapraszamy zarówno osoby świadome swoich atutów, jak również te, które mają 

problem z doborem garderoby, nie są pewne jak się umalować, są nieśmiałe, potrzebują 

porady specjalistów, a także te, które po prostu szukają ciekawego i przyjaznego sposobu 

spędzenia wolnego czasu. Zapraszamy także wszystkich tych, którzy są życzliwie 

nastawieni do tematu." 


Przeglądając program najchętniej wybrałabym się na:
  • Brafitting, czyli profesjonalny dobór bielizny 
Raz byłam na takim profesjonalnym doborze bielizny z czego byłam mega, mega zadowolona bo dobrany biustonosz był jak moja drug skóra, tak jakbym go w ogóle nie miała ;)
  • Moda plus size - miesięcznik Superlinia
Bardzo lubię to czasopismo i będą w Polsce od czasu do czasu kupowałam :)
  • Krągła blogosfera - panel tematyczny z polskimi blogerkami, prezentacja blogów size+
Szczerze powiedziawszy nawet nie wiedziałam, że takie blogi istnieją, a myślę że warto poszerzać swoje znajomości szczególnie w gronie innych blogerek.
  • Na plażę w każdym rozmiarze - porady stylistki
Temat akurat na czasie bo robi się coraz cieplej :)
  • Sport i gimnastyka dla każdego - trenerzy personalni
Uważam, że świadomość tego jak uprawić sport aby sobie nie zaszkodzić, szczególnie jak waży się nieco więcej jest Nam zdecydowanie potrzebna. Pamiętam jak miałam na wadze 83 kg i chciałam zacząć biegać. Po pierwszym dniu musiałam kolana smarować maściami bo tak obciążyłam sobie stawy. Nie byłam świadoma, że należy zacząć stopniowo i powoli.


Więcej informacji na temat Targów Size+ znajdziecie pod podanym wyżej adresem internetowym i na plakacie.


3 komentarze:

  1. oooo jestem ciekawa tych targów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko masz okazję to skorzystaj :) zapowiada się interesująco

      Usuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)