niedziela, 15 czerwca 2014

Niedzielny CHEAT DAY :)

Niedziela - zasłużony odpoczynek po całym ciężkim tygodniu i oczywiście CHEAT DAY, który postanowiłam robić od ubiegłego tygodnia w każdą niedzielę :)

Nie polega on jednak na tym żeby nawpieprzać się po całym tygodniu na diecie :) W moim wypadku jest to raczej przygotowanie dań spoza wyznaczonego jadłospisu, ale nie są one jakaś mega bombą kaloryczną :)

Na śniadanie powtórzyłam ubiegłotygodniowe bułeczki drożdżowe waniliowo-truskawkowe :) Sezon na truskawki trzeba wykorzystać, póki są ładne, świeże i w miarę nie drogie :)
Przepis na bułeczki w linku pod zdjęciem :)

Bułeczki waniliowo - truskawkowe
II śniadanie to czereśnie - około 200g :) Dawno już nie jadłam czereśni, a bardzo lubię.

Na obiad planuję roladki schabowe z pieczarkami, ogórkiem kiszonym i papryką :) do tego mizeria z jogurtem naturalnym, a dla męża ziemniaczki opiekane w piekarniku.

Podwieczorek - serek wiejski z siemieniem lnianym

Kolacja to w sumie jeszcze nie wiem, ale na pewno coś bez węglowodanów. Raczej białko (kurczak) i warzywa.

Mam dzisiaj w planach jeszcze trening tylko zastanawiam się czy wybrać cardio na orbitreku czy raczej postawić na coś rzeźbiącego ... hmmm ... Czas pokaże na co będę miała ochotę wieczorkiem :)

22 komentarze:

  1. Ojej. Jeśli tak potrafisz to jestem pełna podziwu. Tu trzeba mieć kontrolę ą wodzy. Ja bym nie mogła położyć przed sobą takich smakołyków i zjeść z umiarem. Już łatwiej mi w ogóle ich unikać. Dlatego pełen szacun, bo w moich oczach to jest duże ryzyko...
    http://szalona-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie skończyło się cheatowanie :) cóż zrobić triathlon coraz bliżej i nie mogę zniszczyć tylu miesięcy przygotowań, więc przeszłam już na specjalną dietę przedstartową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki cheat to nie cheat :D
    Bym zjadła wszystkie te bułeczki, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kuszą te bułeczki!!! W ogródku tyle truskawek i chyba wiem do czego je wykorzystam :D:D:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis super,, od samych zdjęć zrobiłam się głodna

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki waniliowo-truskawkowe - ten przepis z przyjemnością wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cheat day bardzo dietetyczny ;)
    Ja staram się nie robić domowych wypieków, bo niestety za szybko znikają haha:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gdzie zniknęłaś ? :> ? Czekam na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu i Twoim celem jest dobra forma i zdrowe podejście do życia to zapraszam na mojego bloga!
    www.cel-forma.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, ciekawy blog, zapraszam do mnie i również do komentowania! :) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, ciekawy blog, zapraszam do mnie i również do komentowania! :) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe. Ciekawy ten "cheat day" ;) jednakże masz rację. Jeśli się poświęcamy cały tydzień, to chociaż w jeden dzień możemy zjeść coś "normalnego" ;)
    ja w sumie bardzo uważam na swoją sylwetkę. Od kiedy byłam na zabiegu odchudzającym w Toruniu, to jestem tak zadowolona, że nie chcę już wrócić do mojego poprzedniego stanu...

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że sezon na truskawki się skończył, ale może śliwkowe bułeczki wypróbuję, bo taki dzień to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa strona, polecamy Was. Może warto przy okazji pomyśleć o przepisach na adrowe odżywianie i zbilansowaniu diety. Macie pomysł, zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    tematyka Twojego bloga jest zbliżona do tego co ja będę opisywał. Obecnie rozpoczynam zmianę siebie i mam zamiar wszystko opisać.
    Zapraszam na http://zmiensiebie.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Tha sinn a 'toirt seachad ìocshlaint airson an leigheas de dhiofar duilgheadasan slàinte, le bhith a' cleachdadh dhrugaichean a chaidh a thoirt seachad agus gràn urrainn a leigheas an tinneas gu tur.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

  17. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to bardzo interesująco :D

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze uwagi i wsparcie :)